Pytania do krzyżówki:
1. Popularny kwiat uprawiany w Holandii? (7 liter)
2. Państwo w Europie o największym odsetku powierzchni znajdującej się poniżej poziomu morza? (8 liter)
3. Budowane już w XII wieku przez Holendrów jako ochrona przed zalaniem nisko położonych obszarów? (6 liter)
4. Jeden z najbardziej cenionych produktów rolnictwa holenderskiego? (3 litery)
5. Używano ich do osuszania pól od XV do XVII wieku w Holandii? (8 liter)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:51:06+01:00
1. Tulipan
2. Holandia
3. Grobla
4. Ser
5. Wiatraki
1 5 1
2010-02-28T16:52:38+01:00
Tulipan
holandia
grobla
mak
wiatraki
1 1 1
2010-02-28T17:08:36+01:00
1 Tulipan.
2Holandia
3GroblA
4.sER
5.wIATRAKI