Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T16:52:41+01:00
Można to zrobić m.in. poprzez:
- Gaszenie świateł w pomieszczeniach, w których nie przebywamy przez dłuższy czas
- Dbanie o środowisko
- Oszczędzanie wody
- nie mam zielonego pojęcia.
4 4 4
2010-02-28T16:53:23+01:00
Nie oglondaj za długo telewizji, oszczedzaj wode wyłanczaj komputer nie zostawiaj zapalonego światła gdy nig nie przbywa w pomieszczeniu
5 3 5