Napisz w zeszycie krótkie,żartobliwe opowiadanie pt.,,Nieszczęścia chodzą parami'',w którym wykorzystasz wybrane frazeologizmy/

-mieć duszę na ramieniu
-myśleć o niebieskich migdałach
-wziąść się w garść
-ledwo powłóczyć nogi
-gnać na złamanie karku
-mieć pustkę w głowie
-postawić sprawę na ostrzu noża
-zamknąć coś na cztery spusty

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T16:57:15+01:00
Wczoraj myślałam o niebieskich migdałach. Czułam się jakbym mia duszę na ramieniu. Pomyślałam muszę wziąć się w garść. Gnałam jak na złamanie karku. Miałam straszną pustkę w głowie. Musiałam postawić sprawę na ostrzu noża, i zamknąć coś na cztery spusty.


Myślę ze pomogłam??
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:03:01+01:00
Wczoraj do szkoły ledwo powłóczyłem nogi , pytająca mnie pani miała pustkę w głowie myślałem że muszę wziąśc się w garść ale niestety myslałm o niebieskich migdałachkiedy już było koniec lekcji gnałem na złamanie karku do domu zeby zamknoć drzwi na cztery spusty i postawić to na ostrzu noża
75 4 75