Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:00:41+01:00
A) Paweł mówiąc te słowa oddał się całkowicie Bogu i zaufał Mu. Po przez (chyba nawrócenie? To jest ta historia z nawróceniem, tak?) nawrócenie zrozumiał, że był tylko rzeczą w ręku generała. Teraz jest wolnym człowiekiem, który kocha ludzi i wierzy w jedynego Boga.

b)Aby być światłem dla innych ludzi należy pokazywać się z dobrej strony, ze strony Chrystusowej, tzn. dawać przykład ludziom zagubionym i nie wierzącym. Nie po przez chodzenie do kościoła (choć to także jest ważne) lecz np. czytania biblii, porannej i wieczornej modlitwy.
34 2 34
2010-02-28T20:52:38+01:00
B)
Aby być światłem Chrystusa dla innych ludzi należy głosić i chwalić czyny Chrystusa. Trzeba nawracać ludzi,którzy odwrócili się od Jezusa.
2 1 2