Odpowiedzi

2010-02-28T16:58:36+01:00
X+1.884=4.556
x=4.556-1.884
x=2.672

x-cena kompa
1.884 cena apartu
1 5 1
  • gumo
  • Rozwiązujący
2010-02-28T16:59:41+01:00
X-cena komputera
y- cena aparatu

x+y= 4556
x-1884=y

x+x-1884=4556
2x=2672
x=1336
y=4556-1336=3220
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T17:03:47+01:00

x-komputer- 3220zl
x-1 884-aparat- 1336zl
x+x-1 884=4 556
2x=6440
x=3220