Zadanie łatwe tylko że ja nie mam na to czasu... pp 1kl liceum
dsc00927 narysuj wykres funkcji, ustal miejsce zerowe oraz określ przedziały monotoniczności :)
dsc00928 przykład b polecenie w załączniku

tylko nie piszcie ''jak Ci tu mam narysować jak nie ma takiej funkcji'' bo przecież można wstawiać załączniki :)

2

Odpowiedzi

2010-03-01T08:49:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T10:53:44+01:00