Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:14:52+01:00
Musisz ustawić sobie widoczność rozszerzeń plików (zdaje się że Windowz twierdzi że są one niepotrzebne i je standardowo ukrywa). Zaznacz plik, wciśnij klawisz F2, zmień nazwę, wstaw kropkę i po niej wpisz magiczne html. Powinno to wyglądać tak jak niżej:
strona.html
1 5 1
2010-02-28T20:21:25+01:00
Musisz ustawić sobie widoczność rozszerzeń plików. Zaznacz plik, wciśnij klawisz F2, zmień nazwę, wstaw kropkę i po niej wpisz html. Coś takiego: strona.html
1 5 1