Odpowiedzi

2010-02-28T17:12:14+01:00
Bakterioza obwódkowa fasoli
zgnilizny,
plamistości i nekrozy,
zwłaszcza zgnilizna marchwi
guzowatość korzeni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:17:14+01:00
Najczęstszymi chorobami roślin są:
-zgnilizna roślin - choroba ta głównie atakuje kłącza, korzenie spichrzowe, cebule i bulwy.
-czarna zgnilizna - powoduje czernienie liści kapusty oraz gnicie marchwi
-zgnilizna mokra ziemniaka - choroba atakująca bulwy ziemniaka
- zwykły parch ziemniaka - na bulwach ziemniaczanych powstają strupy
2010-02-28T17:17:33+01:00
*gronkowiec-wywołuje infekcje gardła,skory, zapalenie mieszków włosowych.
*paciorkowce-ostre zapalenie migdałow,błony śluzowej gardła
*salmonella-zatrucia pokarmowe