Odpowiedzi

2009-10-19T15:03:38+02:00
1. Częstochowa
2. Bydgoszcz
3. Elbląg
4. Kielce
5. Poznań
6. Wrocław
2 4 2
2009-10-19T15:05:53+02:00
1. Częstochowa
2. Bydgoszcz
3.Elbląg
4. Kielce
5. Poznań
6. Wrocław
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:08:38+02:00
50 48N 19 07 E - Częstochowa
53 08N 18 00 E - Bydgoszcz
54 10N 19 22 E - Elbląg
50 52N 20 38 E - Kielce
52 25N 16 55 E - Poznań
51 05N 17 00 E - Wrocław
1 5 1