Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:31:26+01:00
Najwyższej jakości diamenty pochodzą z Angoli, Namibii i Rosji. W następnej kolejności są diamenty z RPA, Botswany, Chin i Sierra Leone. Najwięcej wydobywa sie ich w RPA.

Najbardziej zasobne złoża szmaragdów znane są z Kolumbii (okolice Muzo), Rosji i RPA.

1 5 1
2010-02-28T18:53:31+01:00
Diamenty:
Rosja
RPA
Chiny

Szmaragdy:
RPA
Rosja
Kolumbia


Pozdrawiam ;d