Odpowiedzi

2010-02-28T17:24:36+01:00
Wsadź na chwilę zimne jajko do wrzącej wody i wyciągnij je łyżką-jest cieplejsze

przyłóż rozgrzane żelazko do ubrania-jest cieplejsze

pozdrawiam ;)
  • Zubr
  • Początkujący
2010-02-28T17:26:23+01:00
Gdy na precie znajduje sie kilka sniegowych kulek i blisko jednego z koncow ustawisz palnik to cieplo palnika bedzie przeplywac na pret a nastepnie roztapiac kulki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:26:51+01:00
Studzenie wody (woda=>powietrze)
grzanie zupy(ogień=>zupa=>powietrze i garnek)
grzanie i studzenie innych rzeczy(dowolnych)