Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:29:54+01:00
A) np. 5301
b) np. 3512
c) np. 3210

Proszę ;))
2010-02-28T17:30:40+01:00
0 1 2 3 5 7

Aby była podzielna przez 3 : suma cyfr dzieli się przez 3

7320
7230
3720


Aby była podzielna przez 4: dwie ostyatnie cyfry są podzielne przez 4

1532
5232
7532

Aby była podzielna przez 5 i 2, musi mieć nma końcu 0

7320
5730
1530




Mam nadzieję, że pomogłam:)