List do prezydenta aby powstała nowa ulica ,,,,,,<<<ta ulica zeby miała nadane imie Jan Pawel 2 .>>> i w tym ma byc dlaczego ta ulica jest nazwana>>>> wazne do 19:30 ma byc najwiecej 2 kartki zeszytowe

zadnych kopi z internetu nie sprawdzam i jak bedzie kopia to biore spam
Dziękuje za rozwiązanie

2

Odpowiedzi

2010-02-28T17:37:43+01:00
Miejscowosc,data


Szanowny Panie Prezydencie!

Pisze do Pana w sprawie powstania nowej ulicy, ktora nosila by nazwe Jana Pawła II. Ku pamieci naszego wspanialego papieża chcielibysmy utworzyc nowa ulice o takiej nazwie. Jest to dla nas bardzo wazne , poniewaz nie posiadamy zadnego pomnika, ani innych rzeczy upamietniajacych papieza - Polaka.
Mam nadzieje, ze rozpatrzy Pan moja propozycje. Jestem przekonany, ze otrzyma ona poparcie wiekszosci miasta. Moge podeslac petycje osob zgadzajacych sie na moj pomysl.

Z powazaniem
XYZ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:39:04+01:00
Drogi Prezydencie! data,miejscowość
Na poczatku chcialam pana bardzo przywitac i do czegos zachecić.
Jak pan wie Jan Paweł 2 był dla nas bardzo waznym człowiekiem, nie tylko ze był naszym papiezem, ale tez że robił dla ludzi jaknajlepiej. Dlatego też gdyby pan zechcial mogla by powstac taka ulica. Jest to ważne gdyz w Polsce jest mało ulic pod taką nazwa a w niektórych miastach wogole. Myślę tez że dużo osób by sie ucieszylo.
Mam nadzięje ze pan sie nad tym zastanowi i podejmie prawidłowa decyzje.
Z powazaniem
imię i nazwisko