Odpowiedzi

2010-02-28T18:01:12+01:00
Komórki arkusza mogą zawierać trzy rodzaje informacji: tekst, wartości liczbowe i formuły. Tekst wpisuje się przeważnie w komórkach na początku wiersza lub kolumny i służy do oznaczania przechowywanych w nich informacji. Formuły są używane do wykonywania obliczeń na wartościach liczbowych zawartych w różnych komórkach.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:03:41+01:00
Dane dzielimy na :
-hierarchiczne
-kartotekowe
-relacyjne

Bazy danych umożliwiają :
-tworzenie i modyfikowanie baz danych
-zapisywanie,aktualizowanie , usuwanie bazy danych
-wyszukiwanie danych
-sortowanie danych
-tworzenie raportów
4 5 4
2010-02-28T20:33:28+01:00
Komórki zawierają trzy rodzaje informacji:
-tekst
-wartości liczbowe
-formuły

Dane dzielimy na :
-hierarchiczne
-kartotekowe
-relacyjne

Bazy danych umożliwiają :
-tworzenie i modyfikowanie baz danych
-zapisywanie,aktualizowanie , usuwanie bazy danych
-wyszukiwanie danych
-sortowanie danych
-tworzenie raportów
1 5 1