Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:37:35+01:00
Ogłoszenie:
Informujemy,że dnia 2.03 2010r.powtanie nowe lodowisko przy ulicy Zamkowej 12. Tego dnia będzie otwarte w wyjątkowych godzinach od 12-18.Pierwszego dnia wejścia są darmo.Zapraszamy młodzież i dzieci z opiekunem.
Zapraszamy!!
Urząd Miasta w .... (napisz swoją miejscowość).
;)
17 4 17
2010-02-28T17:40:15+01:00
Ogłoszenie!!
Dnia 15.05.2010 r. zostanie otwarte lodowisko na ul.Kościuszki w Suwałkach o godzinie 12.00.Tego dnia od godziny 12.00 do 14.00
będą darmowe wejścia. Wszystkich chętnych i zainteresowanych zapraszamy.

np.Urząd miasta w Suwałkach
10 3 10