Odpowiedzi

2010-02-28T17:36:07+01:00
Miłość jest jak latawiec, wciąż lata, lecz ma chwile podarcia.

jakiego koloru latawiec podobał by ci się najbardziej?

Kto kocha, ten także kocha wiatr. A wiatr kocha latawce.
2010-02-28T17:36:42+01:00
Białym latawcem dzień wypłynał nad wzgórzami biała sukienka...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:38:25+01:00
`Dmuchawce, latawce, wiatr
Daleko z betonu świat
Jak porażeni, bosko zmęczeni posłuchaj
Muzyka na smykach gra
Do ciebie po niebie szłam
Tobą oddycham, płonę i znikam chodź ze mną `
_______
"Zanim przesypie się piasek w klepsydrze,
powiedz komuś, że go kochasz,
zrób latawca,
biegaj boso po lesie
...
rób wszystko tak aby niczego nie żałować..."

_______
`Czy to ważne jak latawce nazwę –
ważne jest
gdzie na niebie powstał ślad. `
_______
`Wyobraźnia to latawiec, na którym możesz wzbić się najwyżej.`

_______
„A potem zielony latawiec zakręcił się bezradnie, opadając w dół. (…) Spojrzałem w dół, na Sohraba. Jeden z kącików ust uniósł mu się w górę. Uśmiech. Krzywy. Prawie niewidoczny. Ale był”
_______
.jestem latawcem co nagle wypadł Ci z rąk.

_______
Płynął, płynął, płynął nad ciszą,
Pewnie siebie już nie usłyszą,
On ją woła, ona nie słyszy,
Sen bezsenny sen ją kołysze,
On latawcem białym na niebie,
Ona płynie dokoła siebie,
Płoną chmury w pijanej bieli,
Rozpłynęli się, rozpłynęli..

^^

LICZE NA NAJ!!!:*