Odpowiedzi

2010-02-28T17:36:07+01:00
Dusza której nie da się zniszczyć. po zniszczeniu ciała dusza nadaj istnieje
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:37:46+01:00
Stworzony przez Boga?
Czyli poczęty , dlatego , że Bóg tak chciał.
A dusza nieśmiertelna?
Ciało po śmierci jest chowane, jest śmiertele.
Gdy ktoś cię np. zadźga w serce- umierasz.
Dusza nie.
Dusza ppo śmierci idzie do nieba.
Dlatego mówi się, że jest nie śmiertelna.


To taki szkic, naprowadzenie Cię.
Resztę rozwiń sama ;]
Wiesz juz mw o co cho :)
2 5 2