Odpowiedzi

2009-10-19T15:40:46+02:00
Uwarzam ze radio maryja ma wielkie znaczenie dla ludzi poniewaz sluchajac tego radia sa blisko Boga . mozemy sie pomodlic i wysluchac piesni jak bysmy byli w kosciele xd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:04:00+02:00
Radio Maryja ma różny wpływ na społeczeństwo, to wszystko zależy od sposobu myślenia danego człowieka i społeczności też... radio to ma w sumie dobre przesłanie, gdyż dzięki niemu wielu strarszych i schorowanych ludzi może codziennie posłuchać mszy nawet kilka razy w ciągu dnia, a oprócz tego co chwile się modlą różni ludzie księża biskupi itp, dzięki temu ci ludzie też to robią. Do tego podawane są różne informacje, wiadomości itp, więc są bliżej świata i wiedzą co się wokół nich dzieje. Z tej strony to jest dobre ale niestety prosi o pieniądze na rozbudowę kościołów itp w na to nabierają się starsze osoby które wysyłają nawet całe swoje renty nie pozostawiając niczego do życia a później taki Rydzyk jeździ sobie autem których jest 5 na świecie ma 5 domów itp... nie obchodzi ich to że niektórzy tak dużo dają a później nic z tego nie mają... dlatego ludność jest raczej anty na takie coś i na to radio właśnie z tego powodu. teraz od ciebie zależy czy uznasz je za dobre czy nie. Ma dobre przesłanie ale złą posługę bo wyłudza od ludzi pieniądze...
2009-10-19T16:28:02+02:00
Radio Maryjo dla jednych ma bardzo dobry wplyw a inni sa przeciwnego zdania. Jedni sluchaja go i wierza w to co mowi a inni uwarzaja ze to bzdury. Nie mozna postawic na ten temat zdania..