Odpowiedzi

2010-02-28T17:43:12+01:00
Pc= 9*6*1=54cm 3

wyjeśnieni pc 1 sześcianu wynosi 6akwadrat więc bryly zbudowanej z 9 szczescianów będzie r9 razy wikesza;)
2010-02-28T17:46:46+01:00
Dane:
a=1cm b=1cm c=1*9=9cm
Rozwiązane:
P=2(ab+bc+ac)
P=2(1*1+1*9+1*9)
P=38cm²
Odp.Pole powierzchni całkowitej tej bryły wynosi 38cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:47:10+01:00
Pole pow calk = 2 * pole podst + 4 * pole pow bocznej

pole podst = 1*1 = 1 cm2
pole bocznej = 9*1 = 9 cm2
pole calk= 2*1cm2 + 4*9cm2=2+36=38cm2