Odpowiedzi

2010-02-28T17:46:44+01:00
Rozmnażanie wegetatywne polega na powstawaniu z organizmu macierzystego nowej rośliny potomnej, która jest taka sama pod względem genetycznym jak jej roślina macierzysta. Przykładem części roślin, które rozmnażają się wegetatywnie są cebule, kłącza, bulwy. Rozłóg to łodyga rosnąca nad powierzchnią ziemi, wytwarzająca nowe niezależne rośliny.

licze na naj.:)
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:46:57+01:00
Rozmnażanie wegetatywne polega na oddzieleniu części rośliny i ukorzenieniu lub zaszczepieniu tej części.
47 4 47