Odpowiedzi

2009-10-19T15:27:28+02:00
Luteranizm a kalwinizm podobienstwa : brak kultu sw. , podstawą pismo sw. , 2 sakramenty .
roznice : luteranizm odzrzucal celibat oraz nie uznawal papieza , kalwini wierzyli w przeznaczenie ,
katolicyzm a anglikanizm : podobienstwa : wiara w Boga , roznice : katolicyzm : msza , mały katechizm oraz sw. np. Boze Narodzenie , anglikanizm : zerwanie z papiezem czyli krol jest glowa kosciola , brak kultu sw. ...
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:54:50+02:00
Podobieństwa
luteranizm a kalwinizm
1. pismo święte
2 sakramenty
A różnice to:
1. Nie był uznawany papież,
2. Nie wierzyli oj znaczy wierzyli w przeznaczenie
katolicyzm a anglikanizm
podobienstwa:
1. wierzyli w jednego boga
2. chyba tego samego ale chyba :)
róznice : to nie wiem

Mam nadzieje że tyle straczy :)
5 3 5