Odpowiedzi

2009-10-19T15:05:29+02:00
Ogloszenie!
Zapraszamy na zapisy do druzyny siatkarskiej.
Odbywaja sie co srody o godzinie 18.30
Chetnych prosimy o zgloszenie sie do pani..........<wymysl imie i nazwisko>
lub pod numer 691-345-992<np>
Zajecia prowadzi<imie i nazwisko>
Zapraszamy!;]
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:08:34+02:00
Ogłoszenie


W mieście (wpisz nazwe miasta) od 03.11.2009 roku będą się odbywać treningi siatkówki. Chętnych zapraszamy na halę sportową 3 listopada o godz. 17:30. Obowiązuje obuwie sportowe.

Serdecznie zapraszamy!



Uwaga!

Sprzedam telefon komórkowy SE W900I z aparatem,z funkcją Bluetooth, przeglądarką internetową, kilkoma grami. Jest w dobrym stanie. Więcej informacji pod numerm telefonu (wpisz jakiś numer).

1 5 1