Odpowiedzi

2010-02-28T17:57:11+01:00
Wzór na wysokość w trójkącie równobocznym o boku a to:
h = a√3 podzielone przez 2

h = 12√3 podzielone przez 2 = 6√3
h = 5√3 podzielone przez 2
h = √3*√3 podzielone przez 2 = 3/2 = 1,5
h = 4√6*√3 podzielone przez 2 = 4√18 = 12√2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T17:58:18+01:00
H = (12√3)/ 2 = 6√3
h = (5√3) / 2
h = (√3*√3) / 2 = 3/2 = 1,5
h = (4√6*√3) /2 = 4√18 = 12√2