Odpowiedzi

2010-02-28T18:06:22+01:00
W pobliżu mojego miejsca zamieszkania, możemy dostrzec las. Jest on zbiorem drzew iglastych jak i liściastych. Wiosną i latem słychać wydobywające się z niego śpiewy ptaków. Idąc się przejść czujemy zapach zielonych roślin jak i kolorowych kwiatów. Wybrałem akurat las gdyż jest on wspaniały w każdej z pór roku.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:23:55+01:00
OPIS JABŁKA
Na drugie śniadanie,oprócz kanapek,mama dała mi jabłko.Przyglądam mu się z przyjemnością.
Owoc ma gładdką,błyszczącą skórkę.Jej kolor zmienia się.Tuż przy ogonku jest zielony.Potem na żółtawym tle pojawiają się ciemnoróżowe i czarne pasemka.Nie są jednolite,ale jakby zbudowane z maleńkich plamek.Na koniec skórka na powrót nabiera koloru zielonego.Kształtem jabłko przypomina kulę,
niedużą i spłaszczoną z dwóch stron.Nie jest ani za małe, ani za duże.W sam raz mieści się w mojej dłoni.
Bardzo lubię jabłka.Wiem, że są zdrowe i zawierają wiele witamin.Ale przede wszystkim wybornie smakują.

PS.Niewiedziałam co wybrać więc wziełam banalne rozwiązanie;)
2 2 2