Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:01:47+01:00
⅓×¾=¼ przelano do innego naczynia

zostało: ¾-¼=½ litra mleka

¾z ½ litra=⅜litra
budyń zrobiono z ⅜ litra mleka , czyli z 0,375 litra
10 5 10
2010-02-28T18:06:14+01:00
Mleko przelane do naczynia: 1/3*3/4=3/12=1/4l
mleko, które zostało: 3/4-1/4=2/4=0,5l
mleko, z którego zrobiono budyń:
3/4=0,75
0,75*0,5l = 0,375l
odp. Budyń zrobiono z 0,375 l mleka.
3 3 3