Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:02:34+01:00
Moja babcia ma na imię Marysia. Ma 170 cm wzrostu i jest szczupła.
na głowie z siwych włosów ma spiętego koka. Ma niebieskie oczy i okulary na nosie.Moja babcia lubi piec różne ciasta i pierniki. Jak zawsze ją odwiedzam częstuje mnie tymi słodyczami.;) Bardzo kocham swoją babcie;]
2 4 2
2010-02-28T18:05:02+01:00
Moja babcia jest niebieskooką staruszką o włosach koloru siwego . Na jej twrzy widnieje śliczny uśmiech i nos na którym leża okulary koloru brązowego . Jest szczupła kobietą .
1 3 1