Mam na wtork zrobic jakis filmik obojetnie o czym w programie windows movie maker bardzo prosze o pomoc . Filmik musi miec minimum 20 zdjec, jakies fajne przejscia , napisy i na koncu napisy koncowe kto wystapił i wykonał . JESLI ktos sie podejmie to niech na koncu napisze ze wykonala Kasia . Jeszcze raz bardzo prosze.

2

Odpowiedzi

2010-02-28T18:03:06+01:00
Ale jak ty sobie to wyobrażasz??
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:29:57+01:00
Http://rs406.rapidshare.com/files/357153391/Ksiae___yc_w_nowiu_-_Anaglify.wmv

pobierz stąd to jest mój własny filmik i ma ok. 21 zdjęć