Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:48:51+01:00
Szanowny Panie Ignacy Krasicki.
Nazywam się DAWOPI i jestem uczniem klasy...szkoły podstawowej w... .
Jestwm Pana wielkim/wielką fanem/fanką.Bardzo lubię Pana wiersze i powieści.Bardzo chciała/chcial bym się z Panem spotkać i porozmawiać.Bardzo na to licze.
Serdecznie pozdrawiam:
dawopi.
1 5 1
2010-02-28T20:49:03+01:00
Drogi Ignacy!
Piszę ten list do Ciebie ponieważ chciałem namówić Cię do napisania nowej bajki pt osioł i mewa.
Cały świat słynie z twoich bajek. Wszyscy znają "żółwia i królika" albo" kruk i ser". Długo myślałem nad "osłem i mewą", ale nie umiałem nic wymyśleć. Bardzo lubię twoje bajki i jak je piszesz i naprawdę proszę Cię o napisanię tej baśni ponieważ , król każe mi znaleść własnie taką bajkę. Wiem ,że jest to trochę dziwne , ale z nasz go sam , przecież co czwartek jesteś u niego na obiedzie.Myślę , że jak przyjadę do Lidzbarka Warmińskiego to porozmawiamy o szczegółach. Mam nadzieje, że jak się zobaczymy to porozmawiamy na temat kraju.
Będę już kończył, muszę nakarmi moje 12 psów. Do zobaczenia
Twój najlepszy kolega
Mikołaj
3 3 3