Odpowiedzi

2010-02-28T18:07:18+01:00
W moim domu znajdują sie 4 pokoje, kuchnia i 2 łazienki. W jednym pokoju mieszka moja siostra, w drugim ja, w trzecim rodzice a czwarty to salon. Sciany w moim domu sa pomalowane na kolor kremowy jednak w moim pokoju są one inne bo maja kolor błekitny. mój ulubiony pokój w domu to moj pokoj. Mam w nim, komputer, telewizor, szafe i łóżko.

to jest przykładowy opis domu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:13:23+01:00
Dom który będę opisywała znajduje się w Krakowie na ul.Złotej.
Jest to dom jednorodzinny, zbudowany z drewna.Jest on 1 piętowy i ma poddasze oraz balkon. Z wierzchu pokryty jest bezbarwną farbą chroniącą drewno. Ma 9 okien i 7 drzwi. Znajdują się w nim 4 pokoje, kuchnia , przedpokój, łazienka. Jest również piwnica.Wokół domu znajduje się płot koloru brązowego. Obok drzwi wejściowych znajduje się bukiet kwiatów stojący na stoliku.

Musisz opisać jak wygląda co się w nim znajduje gdzie on jest jaki ma kolor jak jest wyposażony itp.

Pozdrawiam :D