Moje przedsiębiorstwo zajmuje się segregacją odpadów.Początkowy kapitał wynosi 100 tysięcy.Możemy przy segregacji wiele zarobić i ochronić środowisko.Moje przedsiebiorstwo zajmuje 100 metrów kwadratowych.Zatrudniam 50 osób ja również pracuje z Nimi.Przy wyborze lokalizacji zwracam uwagę na teren gdzie można ochronić środowisko ale także zarobić

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T18:36:11+01:00
Mein Unternehmen beschäftigt sich mit der Trennung von Müll. Zu Beginn des Kapitals von 100 TEUR. Wir wollen viel mit Segregation zu verdienen und die Natur zu schützen. Meine Wette ist 100 Meter. Beschäftigt 50 Leute, die ich mit ihnen arbeitete auch. Bei der Wahl der Lage Ihre Aufmerksamkeit auf den Bereich, wo man die Umwelt schützen, sondern auch Geld zu verdienen.


Nie wiem czy o to ci chodziło, ale nie podałeś wgóle polecenia!!
2010-02-28T19:31:44+01:00
Moje przedsiębiorstwo zajmuje się segregacją odpadów.Początkowy kapitał wynosi 100 tysięcy.Możemy przy segregacji wiele zarobić i ochronić środowisko.Moje przedsiebiorstwo zajmuje 100 metrów kwadratowych.Zatrudniam 50 osób ja również pracuje z Nimi.Przy wyborze lokalizacji zwracam uwagę na teren gdzie można ochronić środowisko ale także zarobić
2010-02-28T20:32:32+01:00
Mein Unternehmen beschäftigt sich mit der Trennung von Müll. Zu Beginn des Kapitals von 100 TEUR. Wir wollen viel mit Segregation zu verdienen und die Natur zu schützen. Meine Wette ist 100 Meter. Beschäftigt 50 Leute, die ich mit ihnen arbeitete auch. Bei der Wahl der Lage Ihre Aufmerksamkeit auf den Bereich, wo man die Umwelt schützen, sondern auch Geld zu verdienen.

Nie wiem..może o to chodziło...?