Odpowiedzi

2010-02-28T18:11:06+01:00
Użyłkowanie liścia, unerwienie liścia, nerwacja liścia - pasma tkanki przewodzącej tworzące bogato rozgałęzioną sieć w liściu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:12:17+01:00
Nerwacja liścia - układ nerwów w roślinach. Inaczej nazwane wiązkami przewodzącymi lub żyłkami.
Odpowiada za dostarczanie wody do tkanek i usztywnienie blaszki liściowej.
4 5 4
2010-02-28T18:12:44+01:00