Szczegóły:

Pan Kowalski prowadzi biuro podróży ''ITAKA''.Dochody z czterech kwartałów 2008r.kształtują się następująco:

IV kwartał 9500zł
III kwartał 9900zł
II kwartał 8700zł
I kwartał 9000zł

zad.1.
Pan Kowalski musi płacić dodatek VAT w wysokości 1/5(chodzi o ułamek)swoich dochodów.Jaką kwotę przekazał pan Kowalski na podatek VAT w roku 2008?

3

Odpowiedzi

2010-02-28T18:17:33+01:00
9500+9900+8700+9000=37100
1/5*37100=7420
Pan Kowalski na podatek przekaże 7420zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:18:11+01:00
9500zl
9900zł
8700zł
9000zł
______
37100zł
37100 x 1/5 = 7420 zł
odp:P. Kowalski zapłaci 7420 zł podatku .
2010-02-28T18:20:53+01:00
9500 + 9900 + 8700 + 9000 = 37100
37100 x ⅕ = 7420

Odp:Pan Kowalski przekazał 7420 zł podatku Vat w roku 2008