Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:17:19+01:00
W moczu zdrowego człowieka nie powinny znajdować się cukry, białka, krwinki czerwone i krwinki białe oraz bakterie. Obecność któregoś z tych czynników może być objawem choroby:

* cukier w moczu może oznaczać cukromocz - objaw cukrzycy
* białko w moczu może oznaczać białkomocz - zaburzenia w pracy wątroby (np. żółtaczka)
* limfocyty oraz bakterie w moczu - objaw (np. roponercza).
2010-02-28T18:19:03+01:00
Białka, erytrocyty (mogą wystepować jeśli pacjent to kobieta, ale tylko w znikomych ilościach), aminokwasy no i hmm bakterie, wirusy, pierwotniaki się zdażają.
2010-02-28T18:21:06+01:00
- białko
- cukier
- bilirubina
- bakterie