Odpowiedzi

2010-02-28T18:20:10+01:00
Sumienie daje nam spokój ducha
Jestem człowiekiem sumienia wtedy, gdy dzieje się komuś krzywda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:21:42+01:00
Sumienie daje nam spokój umysłu, pomaga powziąć dobre decyzje, być dobrym człowiekiem. Bez sumienia nie bralibyśmy często odpowiedzialności za nasze czyny.
Jestem człowiekiem sumienia wtedy, gdy wiem, czy zrobiłam coś dobrze, czy źle i odpowiadam za to, co uczyniłam.
2010-02-28T18:23:59+01:00
Sumienie daje nam spokój wewnętrzny .
Jestem człowiekiem sumienia wtedy, gdy potrafię odróżnić dobro i zło.