Odpowiedzi

2010-02-28T18:25:54+01:00
Ludzie średniowieczni do zbrodni mieli stosunek lekki, dla nich było to jak kiwnięcie palcem. Często zabijali niewinnych, uznając ich za czarowników.Przez taki stosunek krzywdzili wielu ludzi. Nie zdawali sobie sprawy z tego co robią, nie myśleli o konsekwencjach. Wtedy było zacofanie więc jak powiedział ktoś znaczący że to "ta" jest czarownicą ludzie sami podburzali aby ją spalić na stosie. Opłacano kilka osób aby świadczyli jak widzieli jak ona czaruje. I w ten sposób zgineło wielu niewinnych.
Mam nadzieje, że pomogłam;)
Dasz naj....???
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:27:40+01:00
Ludzie w średniowieczu nie nazywali zabójstwem kogoś, zbrodnią czy morderstwem. Średniowiecze to czas rycerzy na koniach i wielkich bohaterów. Rycerz był szanowany i znany właśnie wtedy kiedy zabił jak najwięcej złoczyńców, a często i niewinnych ludzi. Na porządku dziennym było publiczne wieszanie, ścinanie głów, za nawet najmniejsze przewinienia. Możliwe, że tylko niektóre damy i księżniczki nie pochwalały tych nieodwracalnych i bolesnych w skutkach wymiarów kary.
1 5 1