U człowieka odstajace uszy(U) dominuja nad przylegajacymi(u),a powstanie piegow(P) dominuje nad ich brakiem.Piegowaty mezczyzna oodstajacych uszach bedacy homozygota pod wzgledem tych genow poslubil kobiete,ktora nie miala ani odstajacych uszu,ani piegow.Wykonaj odpowiednia krzyzowke i okresl cechy potomstwa podanych rodzicow.

2

Odpowiedzi

2010-02-28T19:27:47+01:00
U-odstające uszy P- piegi
u-przyległe uszy p-brak piegów


UU PP-mężczyzna
uu pp-kobieta

P: UUPP × uupp
F1: Uu Pp , Uu Pp

pokolenie w 100% bedzie miało odstające uszy i piegi.
P.S wydaje mi się ze jest to dobrze zrobione zadanie :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:36:35+01:00
Zad w załączniku . ; )
pozdrawiam .
5 3 5