Odpowiedzi

2010-02-28T18:27:39+01:00
To znaczy ze ktos nie powinien klamac bo i tak ten ktos sie o tym dowie wczesniej czy pozniej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:28:18+01:00
Idiom Kłamstwo ma krótkie nogi może znaczyć bardzo wiele. Słowa te mówią że każde kłamstwo wcześniej czy później wyjdzie na jaw i dlatego nie należy kłamać tylko mówić prawdę.
3 3 3
2010-02-28T18:30:09+01:00
Kłamstwo zawsze w jakiś sposób może wyjśc na jaw. Lepiej nie kłamac bo i tak inni sie o tym dowiedza.
4 5 4