Odpowiedzi

2010-02-28T18:29:46+01:00
2. Diabeł.
3. Trzy razy.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:33:37+01:00
1. na Pustyni
2. Szatan
3. 3
4,5:
Dam Ci to wszystko, jeśli upadniesz i oddasz mi pokłon.
Na to odrzekł mu Jezus: Idź precz, szatanie! Jest bowiem napisane: Panu, Bogu swemu, będziesz oddawał pokłon i Jemu samemu służyć będziesz.

Jeśli jesteś Synem Bożym, rozkaż, żeby te kamienie stały się chlebem.
Lecz On mu odpowiedział: "Napisano: Nie samym chlebem żyje człowiek, ale tym wszystkim, co pochodzi z ust Boga."

powiedział: "Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć sie w dół. Napisano bowiem:
Swoim aniołom wyda polecenie o Tobie.
Na rękach będą Cie nosić,
abyś nie uraził o kamień swojej nogi".
Jezus mu odpowiedział: "Napisano także: Nie będziesz wystawiał na próbę Pana, twego Boga".
7 4 7
2010-02-28T18:36:54+01:00
1. był kuszony na pustyni, w świątyni i na wysokiej górze
2. szatan
3. 3
4. "Jeśli jesteś Synem Bożym, powiedz, żeby te kamienie stały się chlebem"
"Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się w dół, jest przecież napisane: Aniołom swoim rozkaże o tobie, a na rękach nosić cię będą byś przypadkiem nie uraził swej nogi o kamień."
"Dam Ci to wszystko, jeśli upadniesz i oddasz mi pokłon."
5. "Nie samym chlebem żyje człowiek, lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych."
" Nie będziesz wystawiał na próbę Pana, Boga swego."
" Idź precz, szatanie! Jest bowiem napisane: Panu, Bogu swemu, będziesz oddawał pokłon i Jemu samemu służyć będziesz."
4 4 4