Uzupełnij zwroty odpowiednimi czasownikami z ramki.Wykorzystaj wszystkie czasowniki.

wzbudzić
pałać
zaskarbić
darzyć
zapłonąć
wzniecić
wyznać

miłością można kogoś...............
miłością można do kogoś..............
czyjąś miłość można w sobie............
miłość można komuś...............
miłość można w kimś............

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:21:10+02:00
1.darzyć
2.pałać
3.zaskarbić
4.wyznać
5.wzniecić
14 3 14
2009-10-19T15:21:44+02:00
1 zaskarbić
2 zapłonąć
3 drzyć, wzbudzić
4 wznieść
5 wzbudzić
19 4 19
2009-10-19T15:23:05+02:00
Miłością można kogoś............... pałać
miłością można do kogoś..............zapłonąć
czyjąś miłość można w sobie............wzniecić
miłość można komuś...............darzyć
miłość można w kimś............ wzbudzić

Nie jestem pewna ale chyba tak :)
25 4 25