Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:34:41+01:00
Gotyckie:
- Kościół Mariacki
- Kościół św. Trójcy
- Kościół św. Katarzyny
- Katedra na Wawelu

Romańskie:
- Kościół św. Andrzeja
- Katedra św. Stanisława i św. Wacława
- Kościół św. Wojciecha
- Kośiół Najświętszego Salwatora

Mam nadzieję, że pomogłam :)
3 4 3
2010-02-28T18:36:05+01:00
GOTYCKIE
-Katedra na Wawelu

-Kościół Mariacki

-Kościół św. Krzyża

-Kościół św. Trójcy

ROMAŃSKIE
-Kościół świętego Andrzeja
-Kościół sw. Wojciecha
-Kościół OO.Dominikanow
-Kościoł Norbertanek Norbertanek na Salwatorze
2 4 2
2010-02-28T18:37:36+01:00
Kościoły Gotyckie w Krakowie:
Kościół Mariacki,
Kościół św. Katarzyny,
Katedra na Wawelu,
Kościół św. Trójcy,
Kościół pw. Bożego Ciała,
Kościół św. Krzyża.

Nie wiem jakie są romańskie Kościoły w Krakowie.
Przepraszam;)
2 3 2