Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:33:25+01:00
Czym jest komunizm ?
Gdzie narodził się komunizm ?
Kto był założycielem komunizmu ?
Na czym polegał komunizm ?
Jakie są złe strony komunizmu ?
Kto obalił komunizm w Polsce ?
5 1 5
2010-02-28T18:34:45+01:00
Co to jest KOMUNIZM?
Kiedy upadł Komunizm w Polsce?
Gdzie się narodził Komunizm?
3 2 3
2010-02-28T18:47:22+01:00
Kto rozwalił komunizm?
gdzie powstał komunizm?
kto zacząl komunizm?
co to jest komunizm
3 1 3