Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:36:39+01:00
1. Siew 1 cm- rzodkiewka
30.03- kiełkują 3 nasiona
31.03- wykiełkowało 7 nasion. Wszystkie maja po 2 listki.
2.04- wykiełkowało 8. Wysokość najwyższego pędu wynosi 5,5 cm a najniższego 3 cm.
6.04- wykiełkowało 8 nasion. Najwyższy pęd- 6,5 cm a najniższy 4 cm.
15.04 wykiełkowało 9 nasion. Najwyższy wynosi 10 cm, najniższy ma 5 cm.
17.04- wykiełkowało 9. Najwyższy pęd ma 15, najniższy 7 cm.
27.04- hodowlę zlikwidowaliśmy.

2.Siew 8 cm rzodkiewka
31.03- wykiełkowały 4 nasiona. 2 mają po 2 blade3 liście, 2 po 4 zielone liście.
02.04- wykiełkowało 9 nasion. 8 po 2 liście a 1 po 1 liściu. Najwyższa wysokość pędu- 3,5 cm, najniższa 0,5 cm.
06.04- wykiełkowało 9 nasion. 8 po 2 liście, 1 po 1 liściu. Najwyższy pęd ma 4,5 cm, najniższy ma 1,5 cm.
15.04- wykiełkowało 9 nasion. 5 ma po 4 liście, 3 po 3 liście a 1 po 2 liście. Najwyższa roślinka ma wysokość 7 cm, a najniższa 4 cm.
17.04- wykiełkowało 9. 1 po 5 liści, 4 po 4 liście, 3 po 3 liście i 1 po 2 liście.
27.04- hodowlę zlikwidowaliśmy.
3 2 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T19:26:10+01:00
1.sadzenie rzodkiewki
2.regularne podlewanie
3.rzodkiewka powoli wyrasta
4.po około czteru dni można ją wyrwać i zjeść
3 2 3