Odpowiedzi

2010-02-28T18:36:33+01:00
Wytrwali- Dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj męski
małego- Dopełniacz, liczba pojedyncza, rodzaj męski
pięknej- Celownik, liczba pojedyncza, rodzaj żeński
wysokich- Dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj męski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:46:35+01:00
Wytrwali- mianownik moze też byc wołacz l.mn
małego- dopełniacz lub biernik l.poj. r nijaki
pieknej- dopełniacz,celownik, lub miejscownik l poj. r żeński
wysokich-dopełniacz,biernik, lub miejscownik l mn. r męski

trudno jednoznacznie powiedziec jaki to przypadek, bo taka forma występuje w kilku,