Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:37:01+01:00
Trzeba oszczędzać wode ponieważ gdy jej zabrakinie to nie będzie życia więc kąpie się pod prysznuicem myje naczynia w misce a nie pod bieżącą wodą
16 3 16
2010-02-28T18:56:25+01:00
Należy oszczędzać wodę, gdyż jest cennym źródłem naturalnym. Oszczędność wody przyczynia się też do oszczędności. Jeżeli chcemy dbać o naturę, oszczędzajmy wodę!

Pozdrawiam ;)
20 4 20