Odpowiedzi

2010-02-28T18:37:13+01:00
Zmieniają się na gorsze..
Dzieje się tak podwpływem innch , chcą pokazac , że są lepsi od drugich ..
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:39:17+01:00
Ludzie zmeiniaja sie pod wplywem nalogow. Palenie papierosow powoduje raka i choroby serca. Niszczy sie cera, jest sie slabszym kondycyjnie ... Narkotyki prowadza do obledu gdy posiadamy glod jestesmy w stanie zrobic wszystko jestesmy nieobliczalni.. Alkohol rownie mocno uzaleznia potrafi zniszczyc nasze zycie , uzalezniajac sie trafiamy w krag zla otoczonego pijakami brudem i zlem..
2 4 2
2010-02-28T18:43:07+01:00
Zmieniają się, ponieważ np. alkohol wyżera im wszystkie szare komórki. Pod wpływem narkotyków człowiek robi różne dziwne rzeczy.
Ludzie, gdy są piani i brali narkotyki, nie wiedzą co się dzieje, co robią. Są inni. Potem czują satysfakcję z tego i zażywają to coraz częściej i częściej.
Od tego można umrzeć, lecz oni nie zdają sobie z tego sprawy, niestety.
2 5 2