Odpowiedzi

2010-02-28T18:41:39+01:00
moja najlepsza pisarka julia jordan. lubie ja poniewaz pisze bardzo fajne, ciekawe ksiazki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:41:43+01:00
Małgorzata Musierowicz - bardzo lubię jej książki, ponieważ są pisane językiem dla mnie zrozumiałym. Są ciekawe, wciągające i dla młodzieży w moim wieku. Ulubiona książka Małgorzaty Musierowicz to wg mnie "Kłamczucha" :)

Mam nadzieję, że pomogłam :) Pozdrawiam ;D