Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:41:21+01:00
16:45+2h 5min=18:50
Odp. Seans skończy się o godzinie 18:50.
2010-02-28T18:41:39+01:00
16.45 + 2.05 = 18.50
Odp. Film skończy się o 18:50 .
2010-02-28T18:42:14+01:00
16:45 ---- 120min. ----- > 18:45


18:45 ----- 5 min. ------- > 18:50

odp. film skończy się o godzinie 18:50 .

jakby co, to te liczby mają być na strzałkach. mam nadzieje ze czytelnie .;]
Liczę na NAJ . ! ^^ ; ]]]]]]]