Przetlumaczcie mi te 8 pytan na polski.
1.Hattest du eine gitarre?
2.Hattet ihr eine sekretarin?
3,Wo wart ihr denn?
4,Wart du heute im buro?
5.Warst du drauBen?
6.Hast du oft an mich gedacht?
7.Wann hat das konzert begonnen?
8.Wo bist du so lange geblieben?

Za najlepsza dam NAJ!:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T18:51:34+01:00
1. Czy miałeś girarę ?
2. Czy mieliście sekretarkę?
3. Gdzie byliście
4. Byliście dzisiaj w biurze ?
5. Byłeś na dworze?
6. Czy pomyślałeś często o mnie?
7. Kiedy zaczęto koncert?
8. gdzie byłeś tak długo ?
2010-02-28T18:57:50+01:00
1.Miałeś gitarę?
2.Miałyście sekretarkę?
3.Gdzie byłyście w ogóle?
4.Czekaj dzisiaj w burze?
5.Byłeś na dworze ?
6.często o mnie myślisz?
7.kiedy zaczyna się koncert?
8.Gdzie pozostałeś tak długo?