Odpowiedzi

  • cos
  • Początkujący
2009-10-19T15:37:24+02:00
Nie napiszę bo mam mało czasu,poza tym nie znam twoich rodziców i moge podsunąć pomysł:porozmawiaj z mama np.czy czuje się doceniana gdy po całym dniu stania w kuchni a nikt nie pozmywa i wszystko spada na nią (again) czy w jej czasach gdy była w twoim wieku też tak było.. . Jak zaczniesz gadać z rodzicami albo kimś w domu pytania same przyjdą do głowy.Powodzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T15:38:04+02:00
Z babcia o dziecinstwie

gdzie mieszkalas w dziecinstwie ?
jakie byly twoje obowiazki ?
czy mials rodzenstwo?
co robili twoi rodzice ?
1 5 1