Odpowiedzi

2010-02-28T18:45:37+01:00
Takie na szybko
daremne wiem ;p


Kasia co bardzo lubi monety,
zaczęła za nie ubijać kotlety.
Jak ubijała się przekonała,
że tak podobne są do sandała.

Chińczyk co przyszedł tu na piechotę
miał na karmelki wielką ochotę.
Kupił paczuszkę zjadł wszystko z niej,
a potem nie mógł otworzyć buzi swej ;p

Jola kupiła małe kanarki
i je karmiła wiórkami z kartki.
Kiedy papużki kupkę robiły
z ich pupek, jak z wycianarki,
wychodziły małe kartki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T19:13:47+01:00
Znajoma Krysia z Warszawy
Miała kota, który był rudawy
Czasu nie miała
Wszędzie biegała
A kot stał się nieco niemrawy

Raz jeden Wojtek z Wadowic
Pieniędzy chciał trochę zarobić
Próbował w biznesie
Grał na klarnecie
I przeprowadził się do Chlebowic

Pewnego Adama z Krakowa
Zawsze opuszcza wymowa
Milczy bez przerwy
Nie brak mu w tym werwy
A zagada go nawet niemowa

To chyba wszystko, co wymyślę ;)